<body>
→ home
Blog.

assalamualaikum,

weyh blog aku lawa kott,ada ikan dok makan-makan,macam dalam kolam,mesti bila baca rasa tenang.
baru excited nak menaip.setelah lama ditinggalkan kan?


I'M 19TEEN NOW.rasa dah besar lagi dah tua lagi dah matang lagi.

Azawani Ahmad versi 19 tahun adalah lebih fragile.owhhhhhhhhhhhh~~lalalala~ (aku tak kesah pun yus aka ally dok hack aku punya entri sebab dy yang buat nie)hahaha..maseh2

banyak story nak story ni tak taw nak mula ngan yang mana..yang terbaru aku dah jadi warga universiti.
alhamdulillah..even mula-mula aku tak suka dengan apa yang aku dapat sebab kat Perlis dan rasa diri aku tak maju-maju tapi sekarang aku terima dan aku taw mesti ada hikmah disebaliknya. Tak da la teruk sangat kat Perlis tu. Alhamdulillah, kawan-kawan best jugak la.tapi ada ja yang x leyh nak hadam tapi slow-slow.

let's talk about friend,i miss all my friend from primary till matric. lul~
bebudak maktab,gila lama tak jumpa.bila nak jumpa. :)
aku nak active menulis dalam ni lah,nak cita-cita pasal kerinduan aku kat hampa...
sikit-sikit bley buat aku happy.nak sembang,nak sembang,nak sembang,nak makan,nak gosip,nak usha orang,nak bahan carik gaduh ngan orang,nak fly,nak buat benda jahat.weyhhhh,,syoknya.(aku dok berperang dengan minda aku sebab tahap kerinduan yang melampau)** ="=

http://www.youtube.com/watch?v=FrzM1B1EEPs


PAST | PRESENT